Słupsk

Proces sprzedaży to sześć podstawowych etapów, od analizy nieruchomości i ustalenia ceny ofertowej, do zawarcia umowy sprzedaży i przekazania nieruchomości.

1. Ustalenie ceny ofertowej.

Pierwszy krok to ustalenie prawidłowej ceny ofertowej nieruchomości tak, aby oferta na rynku znalazła odpowiednie zainteresowanie. Nie chodzi tu o najniższą cenę, która przyciągnie najwięcej zainteresowanych lub bezpodstawnie zawyżoną obliczoną według nierynkowych kryteriów, ale najbardziej wyważoną i najlepszą, w odniesieniu do wartości jej poszczególnych cech.

Jeśli chcesz skorzystać z naszych usług, zaproś naszego Maklera na miejsce by poznał twoją nieruchomość. Zaprezentuj ją dokładnie i określ swoje oczekiwania, na tej podstawie Makler będzie mógł przeprowadzić szczegółową analizę rynkową dla twojej nieruchomości i zaprezentować ją Tobie.

Wszystkie analizy rynkowe nieruchomości wykonujemy przy zastosowaniu wielu technik używanych m.in. przez rzeczoznawców majątkowych, z szczególnym uwzględnieniem znanych nam aktualnych ocen i oczekiwań nabywców, rejestrowanych na bieżąco przez naszych Maklerów przy wykonywaniu prezentacji nieruchomości. 

Wiedza o cechach nieruchomości, które aktualnie są najbardziej poszukiwane wśród nabywców na danym obszarze i za które są skłonni zapłacić wyższą cenę, jest tu szczególnie wartościowa. 

Dzięki doświadczeniu i wysokim kwalifikacjom naszych Maklerów możesz otrzymać wysoko wartościową opinię, jako podstawę do ustalenia ceny ofertowej.

Makler może zaprezentować opinię już następnego dnia, zapraszając Cię na spotkanie. Po jej prezentacji i ostatecznym ustaleniu ceny ofertowej, możemy przystąpić do uzgodnienia szczegółowych warunków i zawarcia umowy pośrednictwa.

Opinię rynkową możesz również kupić jako odrębną usługę, jeśli nie chcesz zawierać umowy pośrednictwa lub od jej wyniku uzależniasz dalsze decyzje dotyczące sprzedaży nieruchomości. W tym celu możesz wysłać zgłoszenie z działu usługi dodatkowe.

Następny krok

2. Marketing i reklama nieruchomości.

Prosta zasada - im więcej ludzi zainteresuje się i zobaczy sprzedawaną nieruchomość, tym większa szansa na szybką i korzystną sprzedaż.

Naszym wspólnym celem jest najlepsza prezentacja nieruchomości na rynku oraz dostosowanie pakietu marketingowego, który najlepiej pasuje do Twojej nieruchomości.

Dlatego zanim zaczniemy sprzedaż oceniamy czy istnieje potrzeba podjęcia jakichś działań i środków, które pomogą podkreślić zalety nieruchomości. Czasem drobne naprawy, mały remont czy uporządkowanie terenu lub pozbycie się zbędnych rzeczy z domu może wiele zmienić. Jeśli zechcesz możemy udzielić porady, co warto zrobić. Zwykle są to niedrogie i proste zabiegi, a mogą mieć poważne skutki. Wszystko po to, aby pokazać twoją nieruchomość w najlepszej kondycji, bardziej atrakcyjną do sprzedaży i wyróżniającą się od konkurencyjnych ofert na rynku.

Do udanej sprzedaży niezbędny jest fundament - twój dom musi dobrze wyglądać na zdjęciach, musi wyróżniać się z masy konkurencyjnych ofert. Nasi profesjonalni Maklerzy potrafią wydobyć z każdej nieruchomości inspirujące i pożądane obrazy, potrafią pokazać to, co może najbardziej zainteresować potencjalnych nabywców.

Dobre zdjęcia to podstawa do przygotowania skutecznego przekazu w materiałach reklamowych, po to by skutecznie zwrócić uwagę przeglądających je, a następnie zachęcić ich do odwiedzenia nieruchomości na żywo.

Kolejnym zadaniem Maklera jest opracowanie oferty, przygotowanie interesującego dla potencjalnych nabywców opisu nieruchomości i jej położenia oraz tworzenie planu działań reklamowo - marketingowych, który następnie krok po kroku będzie realizował.

Dobrze opracowana oferta trafia najpierw na naszą stronę internetową, jednocześnie powiadamiamy wszystkich naszych klientów, którzy zarejestrowali się u nas jako zainteresowani kupnem tego typu nieruchomości. To wyjątkowo wartościowy pierwszy kanał dotarcia z ofertą do potencjalnych nabywców.

W kolejnym etapie oferta trafia z reklamą do kilkudziesięciu portali z ofertami nieruchomości od lokalnych do ogólnopolskich, jak chociażby specjalistycznych: otodom.pl, allegro.pl, domiporta.pl, oferty.net czy ogólnoinformacyjnych: onet.pl, interia.pl, wp.pl, zumi.pl oraz portali prasowych, jak np. gazeta.pl, forbes.pl i finansowych np. money.pl .

Po takim mocnym starcie zwykle organizujemy pierwsze wizytacje. Kolejne działania reklamowe jak m.in. ogłoszenia drobne, banery, marketing bezpośredni itp. realizujemy sukcesywnie dzień po dniu zgodnie z przyjętym planem marketingowo - reklamowym.

Następny krok

3. Wizytacje.

Prezentację nieruchomości "na żywo", nazywaliśmy wizytacjami. To jeden z przełomowych momentów przy podejmowaniu decyzji o zakupie nieruchomości.

Nieruchomość w tym czasie musi wyglądać najlepiej. Nasi Maklerzy zawsze służą radą jak przygotować ją na termin wizytacji. Chodzi o to, aby wspólnie z Maklerem umożliwić potencjalnym nabywcom komfortowy i swobodny ogląd nieruchomości tak, aby przez kilka chwil mogli poczuć, czy twoja nieruchomość może być ich przyszłym miejscem zamieszkania.

Terminy wizytacji staramy się ustalać w dogodnym dla wszystkich czasie, zwykle w godzinach popołudniowych lub w soboty, a jeśli twoja nieruchomość jest jeszcze zamieszkana, tak aby było to jak najmniej uciążliwe dla jej mieszkańców.

Dodatkowo termin wizytacji ogłaszamy na naszej stronie internetowej po to, aby inni zainteresowani mogli przyłączyć się do wizytacji.

Podczas wizytacji nasi Maklerzy aktywnie prezentują walory zarówno nieruchomości jak i okolicy, są zawsze o krok do przodu, w gotowości, by służyć odpowiedzią na pytania oglądających, wyjaśniać wątpliwości, czy zwracać ich uwagę na ważne dla nich elementy.

Zaufaj naszym Maklerom. Oni stale pracują z ludźmi i zawsze są na czasie, rozmawiając z kupującymi poznają aktualne trendy, oczekiwania i najbardziej poszukiwane w danym czasie cechy w sprzedawanych nieruchomościach. W trakcie prezentacji nasi doświadczeni Maklerzy poznając dokładniej kupujących potrafią im też celnie doradzić, czy pokazać w nieruchomości coś patrząc z innej perspektywy, w efekcie z korzyścią dla wszystkich.

Na koniec wizytacji nasi Maklerzy służą zainteresowanym prospektem informacyjnym o nieruchomości i formularzami na złożenie propozycji transakcji. Pozostają również w kontakcie z zainteresowanymi, jeśli trzeba uzupełnić informacje, pomóc w finansowaniu czy umówić dodatkowe wizytacje potrzebne do podjęcia ostatecznej decyzji.

Dodatkowo po każdej wizytacji Makler wykonuje standardowy kontakt do wszystkich wizytujących, by poznać ich wrażenia, opinie i decyzje.

Następny krok

4. Propozycja transakcji.

To prawdopodobnie najbardziej ekscytujący etap procesu sprzedaży. Opieka naszego Maklera będzie tu nieoceniona.

Podczas wizytacji Makler wyjaśnia wszystkim wizytującym jak mogą złożyć swoje propozycje, jeśli będą zainteresowani kupnem. Każdy zainteresowany ma czas na złożenie takiej propozycji do końca następnego dnia roboczego po dniu wizytacji.

Udostępniany przez nas wzór propozycji transakcji zawiera podstawowe wskazówki tj.: proponowana cena, sposób jej płatności (gotówka/kredyt), terminy zapłaty, termin rozpoczęcia transakcji (umowy przedwstępnej) i wpłaty zadatku, proponowany termin zawarcia umowy sprzedaży i termin wydania nieruchomości.

Propozycje transakcji, jako zaproszenie do negocjacji, potencjalni kupujący składają Maklerowi, a on natychmiast przekazuje je Tobie jako sprzedającemu. To ty masz decydujący głos. Możesz zgodzić się na składaną propozycję, odrzucić ją lub przekazać swoją w odpowiedzi. W każdej chwili możesz liczyć na opinię i radę Maklera, jako profesjonalnego sprzedawcy i twojego osobistego doradcy. Możesz zwrócić się do Maklera o prowadzenie negocjacji lub zaproponować spotkanie negocjacyjne w biurze Maklera, jeśli chcesz w pełni w nich uczestniczyć.

Jeśli negocjacje zakończą się wspólnym porozumieniem, twój Makler zorganizuje zawarcie umów finalizujących sprzedaż.

Następny krok

5. Umowa.

Po zakończeniu negocjacji przychodzi czas na zawarcie umowy. To bardzo ważna część procesu sprzedaży. Umowa reguluje wszystkie warunki ekonomiczne m.in. cenę, warunki płatności i terminowość.

Makler, jako profesjonalista i osoba z doświadczeniem wielu transakcji za sobą, będzie na tym etapie dla obu stron nieocenionym koordynatorem i przewodnikiem oraz strażnikiem twojego bezpieczeństwa.

Jeśli strony są zgodne, co do wszystkich jej punktów, można przystąpić do zawarcia umowy przedwstępnej z zadatkiem na przykład, gdy strony potrzebują dodatkowego czasu na załatwienie odpowiednich spraw, gdy kupujący musi uzyskać kredyt hipoteczny lub nie może od razu przystąpić do umowy sprzedaży. 

Makler zgodnie z ustaleniami kupującego i sprzedającego może przygotować dla stron projekt umowy przedwstępnej lub umówić ją u notariusza.

Wybór kancelarii notarialnej na sfinalizowanie transakcji co do zasady pozostawiamy kupującemu i sprzedającemu, ale też na życzenie stron możemy zarekomendować znane nam i sprawdzone kancelarie. Zgodnie z wolą stron Makler ustala z notariuszem termin, uzgadnia treść umowy i dostarcza niezbędne dokumenty.

Twój Makler towarzyszy również przy finalizacji umowy u notariusza, jest przez cały czas do twojej dyspozycji dbając o twoje interesy.

Po tym najważniejszym dla ciebie, jako sprzedającego, etapie procesu sprzedaży następuje końcowe rozliczenie i płatność za usługę pośrednictwa.

Następny krok

6. Przekazanie nieruchomości.

Po podpisaniu umowy sprzedaży nieruchomość otrzymuje nowego właściciela i aby mógł on wejść w jej posiadanie musi nastąpić jej przekazanie. Na tym etapie nasz Makler jest również obecny i pomocny we wszelkich dalszych sprawach.

Po sprawdzeniu, czy wszystkie warunki z umowy zostały spełnione, następuje przekazanie kluczy i protokolarne przejęcie nieruchomości przez nabywcę.

Makler przygotuje taki protokół i dodatkowo przypomni jakich czynności musisz jeszcze dokonać z nabywcą Twojej nieruchomości, a związanych m.in. umowami z dostawcami mediów i usług dla nieruchomości.

Opisany autorski model pośrednictwa realizujemy nieprzerwanie od 2005 roku, jako pierwsza w Polsce firma pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

DORADZAMY, SPRZEDAJEMY, FINALIZUJEMY

Od ponad 20 lat uczestniczymy w zakupach i sprzedaży nieruchomości.
Oferujemy tę wiedzę w indywidualnym podejściu, wszystkim tym,
którzy oczekują skutecznego pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości.

 

SZACUJEMY WARTOŚĆ NIERUCHOMOŚCI

Właściwa wartość nieruchomości wynika z wielu szczegółów.
Jesteśmy profesjonalistami od badania tych szczegółów.
Analizujemy, badamy, wyliczamy, aby prawidłowo oszacować wartość.

Facebook